.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه ستاد انتخابات مازندران به ریاست استاندار
کلیه مسئولان و دستگاه های استان باید هماهنگی های لازم را با ستاد انتخابات استان در جهت برگزاری هرچه بهتر و بیشتر انتخابات به عمل آورند
جلسه ستاد انتخابات مازندران به ریاست استاندار

اولین جلسه ستاد انتخابات ریاست جمهوری به ریاست استاندار مازندران و در دفتر کار استاندار برگزار شده است.
به گزارش شمال نیوز ، استاندار مازندران در این جلسه با بیان اینکه انتخابات یکی از مهمترین مسائل سیاسی کشور است گفت:هر کشوری نمی تواند انتخاباتی مردمی و سالم برگزار کند و فقط کشورهایی که مشکلات امنیتی ، اقتصادی و اجتماعی ندارند می توانند انتخاب مردمی برگزار کنندکه ایران در این زمینه سرآمد در دنیا است.
سید محمد کریمی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب انتخابات برگزار شده در کشور و استان مازندران بسیار خوب انجام شده است خاطر نشان کرد:کشور و استان و مخصوصا فرمانداران باید شرایط و زمینه های لازم را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.
وی با بیان اینکه آهنگ انتخابات از امروز در مازندران نواخته شده است اظهار داشت:انتخابات یک ودیعه و امانت نزد ما است که باید به نحو مطلوب از آن نگهداری کنیم.
کریمی با اشاره به اینکه باید از سوابق و تجارب سال های گذشته در برگزاری انتخابات استفاده کنیم تصریح کرد:رسانه ها و صدا و سیما نیز باید فعالیت های خود را برای مشارکت حداکثری مردم و همچنین آماده سازی فضای سالم انتخاباتی آغاز کنند.
استاندار مازندران با بیان اینکه کلیه مسئولان و دستگاه های استان باید هماهنگی های لازم را با ستاد انتخابات استان در جهت برگزاری هرچه بهتر و بیشتر انتخابات به عمل آورند افزود:با توجه به اینکه در استان مازندران همانند بسیاری از استان ها فقط انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود در نتیجه باید این انتخابات به بهترین صورت برگزار شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.065 seconds.